תגיות

, , , , ,

financialinteligence

הכנסה פסיבית היא מצב שבו הכסף משולם לנו,

בלי שנצטרך למכור את הזמן שלנו כדי להרוויח אותו.

למשל, אם יש לך נכס שמכניס כסף,

(ולא, הדירה שבה אני גרה היא לא נכס, כי היא לא מכניסה כסף)

זו הכנסה פסיבית.

כמו דירה להשקעה,

קורס וירטואלי שרבים יכולים לקנות ולצרוך מהאינטרנט,

כסף שמושקע בשוק ההון, ועוד.

הכנסה פסיבית לא מגיעה מעבודה.

זה לא שאין לי שום עבודה שכרוכה בעניין:

דירה צריך למצוא ולרכוש,

לדאוג לתיקונים ולמצוא שוכרים.

קורס באינטרנט צריך להכין ולמכור, וכן הלאה-

אבל אני לא הולך יום יום לעבוד בזה.

יש השקעה ראשונית של עבודה מסביב,

ועוד קצת לתחזוקה במהלך חיי הנכס,

אבל מעבר לכך הנכס מייצר את הכסף בלי שאעבוד בזה.

אז איך מייצרים כזו הכנסה?

שאלה מצוינת, גם אני שאלתי את עצמי לא מעט פעמים אותה.

והנה התשובה:

כדי לייצר לעצמנו חופש כלכלי דרך הכנסה פסיבית,

עלינו לבצע השקעות בנכסים כאלה.

כדי שנהיה מסוגלים לעשות זאת,

אנחנו צריכים לעשות שני דברים:

1. ללמוד איך להשקיע

2. לפתח מנטליות של ייצור כסף.

רוב האנשים מבינים בעיקרון שצריך לסכן משהו כדי להגיע לחופש כלכלי,

את הידע אפשר להשיג. אולי אפילו בקלות- אם מוצאים את האדם הנכון.

ישנם אנשים רבים שמשקיעים בתחומים שונים,

והם יכולים לתת לי את הידע כדי לחסוך לי טעויות,

בזבוז, ושנים של הפסדים.

אבל…

העניין העיקרי כאן הוא מנטלי, והוא בעצם הפחד.

רוב האנשים מפחדים לעלות על המגרש.

מה יקרה אם אאבד את הכסף?

מה יקרה אם ירמו אותי?

מה יקרה אם בועת הנדל"ן תתפוצץ?

אחת המסקנות הברורות שלי בעניין חופש כלכלי

היא שלא יתכן שנגיע לשם אם לא נתגבר על המעצורים שיש לנו בדרך.

רוב האנשים נוקטים בגישה כזו לכסף באופן כללי.

 יש לך מושג כמה כסף יש בתיק הפנסיה שלך עכשיו?

כמה דמי ניהול אתה משלם על קרן הפנסיה?

רוב האנשים מפחדים להכנס לענין הזה בכלל.

 אני מזמינה אתכן למשחק קופסאה שיעזור לכם להתגבר על הפחדים האלה.

ע"י תרגול בסימולציה מבינים שאפשרי ורצוי ללמוד להשקיע.

צור קשר עכשיו!

